Atrakcja na targach

Uczyń swoje stoisko najbardziej obleganym, a po targach najbardziej wspominanym.

Atrakcja na targach – czy jest potrzebna?

Jeśli zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży i bycia zapamiętanym przez klientów – tak.

Przykładowe sytuacje wykorzystania iluzji na targach:

 

    • Otwarcie nowych znajomości – postaw się w sytuacji odwiedzającego targi. Idziesz alejką i rozglądasz się za ciekawymi firmami. Mijasz kolejne stoiska, na których pracownicy siedzą i rozmawiają we własnym gronie. W pewnym momencie staje przed Tobą młody, uśmiechnięty człowiek, wita się i mówi, że jest iluzjonistą. Podnosi do góry tablet, na którym pojawia się logo firmy, którą przez mgłę kojarzysz. Przeciąga zdjęcie, na którym widać siedzibę firmy, ich produkty i… wyjmuje je jako fizyczny przedmiot. Wręcza Ci go. Jesteś w lekkim szoku, tego się nie spodziewałeś/aś. Po dwóch minutach wrażeń przedstawia Ci przedstawiciela firmy, z którym rozmawiasz o ofercie. Nie wiesz czemu, ale jesteś bardzo uśmiechnięty.

 

    • Dodatkowa wartość dla klientów – analogicznie, z perspektywy Twojego klienta. Przyjeżdżasz na targi, podchodzisz do stoiska swojego dostawcy. Witają Cię z otwartymi ramionami, proponują kawę, siadasz i rozmawiasz o nowościach w ofercie. Rozmowa trwa już 15 minut, było miło, ale czas się zbierać. Słyszysz: poczekaj, zobaczysz coś niesamowitego. Podchodzi do Ciebie młody mężczyzna i mówi, że jest iluzjonistą. Prosi Cię o wybranie i podpisanie karty, która mimo Twojego bacznego obserwowania, pojawia się w najmniej spodziewanym miejscu. Czujesz w sobie dużo pozytywnych wrażeń, przede wszystkim zachwyt i niedowierzanie. Kartę wkładasz do kieszeni i zostawiasz na pamiątkę. Nie możesz uwierzyć w to, co się przed chwilą stało. Targi mijają, wracasz do domu i opowiadasz żonie o… iluzjoniście. Pokazujesz jej kartę, na której rewersie jest logo firmy Twojego dostawcy.

 

Atrakcja na targach to jeszcze niedoceniana wartość. Chętnie pomogę sprawić, żeby wystawienie się na targach było nie kosztem, lecz inwestycją.



Jaki występ na targi?
Magia z bliska

– 4000 zł/ pierwszy dzień
– 3000 zł/ każdy następny

– oryginalne stoisko
– 80% więcej osób
– prestiż
– dedykowane rekwizyty
– indywidualne pomysły

Nie jesteś pewien, czy iluzjonista to dobry pomysł i czy spodoba się Twoim kontrahentom? Zobacz jakie reakcje wywołała magia z bliska podczas słynnego balu w Wiedniu.

Pamiętaj!

Wolny termin możesz sprawdzić online w zakładce kalendarz, a w razie pytań skontaktuj się ze mną bezpośrednio.